-
-
Wybitny 2020
Rok 2020 nie był wcale taki zły, dla Voice Contact Center okazał się wręcz wybitny. W ciągu roku rozmawialiśmy statystycznie z co trzecim dorosłym Polakiem. Rozmowy zajęły nam w sumie 32 miliony minut. Jedna osoba ciągle rozmawiając potrzebowałaby na to 60 lat! Więcej ciekawych danych podsumowujących 2020 rok w VCC w infografice poniżej.

-
Voice Contact Center Sp. z o.o. - ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa / tel. : 22 255 20 00, faks: 22 255 22 22, e-mail: info@voicecc.pl / NIP: 7010150673
-
× zamknij
Witryna internetowa wykorzystuje pliki cookies, żeby zapewnić Państwu korzystanie z dostępnych na stronie zasobów z zachowaniem najwyższej jakości usługi.
Pliki cookies pozwalają naszemu zespołowi zrozumieć, które części witryny są dla Państwa najbardziej interesujące i użyteczne.
W każdym momencie mają Państwo możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies w Państwa przeglądarkach.