Voice Contact Center
  • O nas
  • Usługi
  • Klienci
  • Kariera
  • Kontakt
facebook LinkedIn Twitter PL | EN
    • Voice CC
    • Grupa OEX
    • Zespół
    • Nagrody
    • Aktualności
    • obsługa klienta
    • LinGO - obsługa wielojęzyczna
    • wsparcie sprzedaży
    • windykacja
    • badania telefoniczne
    • Dlaczego my
    • Obecnie poszukujemy
    • Strona główna
    • O nas
    • Aktualności

    Aktualności

    05 października 2009

    Voice Contact Center rozpoczyna działalność!

    kontakt dla mediów

    Zobacz też 
    Voice Contact Center obsługuje klientów Volvo
    22 października 2018
    Obsługa zaawansowanych procesów w wielu językach
    16 października 2018
    Konrad Rochalski z nagrodą Ambasador Call Center 2018
    20 września 2018
    Voice Contact Center uruchamia wielojęzyczne centrum obsługi klienta

    Otworzyliśmy swoje pierwsze centrum operacyjne w Warszawie, w którym oddajemy do dyspozycji Klientów 120 stanowisk. Od dziś 10 naszych Konsultantów obsługuje projekt sprzedażowy dla jednego z wiodących wydawnictw na rynku publikacji specjalistycznych. Kolejnych dziesięciu przygotowujemy do dwóch innych projektów telesprzedażowych. Pierwszy to sprzedaż pakietów biznesowych dla operatora telefonii komórkowej. Drugi zaś to pozyskiwanie Klientów indywidualnych dla jednej z platform telewizji cyfrowej.

    Setny Konsultant w Voice Contact Center
    Voice Contact Center obsługuje klientów Volvo
  • Voice Contact Center Sp. z o.o. - ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa / tel. : 22 255 20 00, faks: 22 255 22 22, e-mail: info@voicecc.pl / NIP: 7010150673

  • × zamknij Witryna internetowa wykorzystuje pliki cookies, żeby zapewnić Państwu korzystanie z dostępnych na stronie zasobów z zachowaniem najwyższej jakości usługi.
    Pliki cookies pozwalają naszemu zespołowi zrozumieć, które części witryny są dla Państwa najbardziej interesujące i użyteczne.
    W każdym momencie mają Państwo możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies w Państwa przeglądarkach.