Voice Contact Center
  • O nas
  • Usługi
  • Klienci
  • Kariera
  • Kontakt
facebook LinkedIn Twitter PL | EN
    • Voice CC
    • Grupa OEX
    • Zespół
    • Nagrody
    • Aktualności
    • obsługa klienta
    • LinGO - obsługa wielojęzyczna
    • wsparcie sprzedaży
    • windykacja
    • badania telefoniczne
    • Dlaczego my
    • Obecnie poszukujemy
    • Strona główna
    • O nas
    • Aktualności

    Aktualności

    Voice Contact Center obsługuje klientów Volvo

    kontakt dla mediów

    Zobacz też 
    22 października 2018
    Obsługa zaawansowanych procesów w wielu językach
    16 października 2018
    Konrad Rochalski z nagrodą Ambasador Call Center 2018
    20 września 2018
    Voice Contact Center uruchamia wielojęzyczne centrum obsługi klienta
    Voice Contact Center podpisał kontrakt z Coca - Cola HBC Polska na obsługę klientów B2B

    Voice Contact Center realizuje projekt z zakresu biura obsługi klienta dla Volvo Car Poland. Współpraca obejmuje obsługę telefonicznego i e-mailowego kanału kontaktu, procesowanie informacji dla działu sprzedaży oraz wsparcie procesu obsługi reklamacji.

    W ramach projektu konsultanci Voice Contact Center udzielają informacji dotyczących m.in. oferty, dostępności poszczególnych modeli aut oraz części eksploatacyjnych klientom kontaktującym się z Volvo Car Poland za pośrednictwem infolinii, e-maila lub formularza kontaktowego. W ich gestii leży również pozyskiwanie danych potencjalnych klientów oraz weryfikacja zgód marketingowych. Konsultanci Voice Contact Center współpracują także
    z BOK Volvo w zakresie obsługi reklamacji. 


    Szybkość reakcji i sprawność działania biura obsługi klienta mają dla nas decydujące znaczenie. W segmencie premium nie tylko produkt, ale wszystkie usługi z nim związane, muszą być na najwyższym poziomie
    – powiedział Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland.

    Konsultanci Voice Contact Center, pracujący w ramach projektu realizowanego dla Volvo, muszą posiadać szeroką wiedzę merytoryczną z zakresu motoryzacji oraz posiadać umiejętności z zakresu obsługi klienta. Ważna jest również wysoka kultura osobista i znajomość języków obcych.

    Volvo jest marką premium, dlatego obsługa klientów musi spełniać określone parametry jakościowe. Osoby kontaktujące się z BOK oczekują wysokich kompetencji i wiedzy. Nasi konsultanci przechodzą kompleksowe szkolenie produktowe, po którym dysponują wiedzą zbliżoną do pracowników sieci dealerskiej klienta – mówi Krzysztof Banaś, kierownik projektu w Voice Contact Center.


    Uzupełnieniem usługi realizowanej dla Volvo przez Voice Contact Center są badania NPS (Net Promoter Score), badające skłonność do polecania produktów marki przez klientów.


    Voice Contact Center specjalizuje się w usługach z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Spółka realizuje tego typu projekty m.in. dla klientów z branży ubezpieczeniowej, medycznej, paliwowej i e-commerce.

    Voice Contact Center rozpoczyna działalność!
    Obsługa zaawansowanych procesów w wielu językach
  • Voice Contact Center Sp. z o.o. - ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa / tel. : 22 255 20 00, faks: 22 255 22 22, e-mail: info@voicecc.pl / NIP: 7010150673

  • × zamknij Witryna internetowa wykorzystuje pliki cookies, żeby zapewnić Państwu korzystanie z dostępnych na stronie zasobów z zachowaniem najwyższej jakości usługi.
    Pliki cookies pozwalają naszemu zespołowi zrozumieć, które części witryny są dla Państwa najbardziej interesujące i użyteczne.
    W każdym momencie mają Państwo możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies w Państwa przeglądarkach.